пятница, 5 декабря 2008 г.

Ülesanne 8. Tööleht "Pinginaaber"



1. Mina olen Mart, aga minu pinginaabri nimi on Viktor. Viktoriga istun ma ühes pingis juba kolmandat aastat. Me tegeleme mõlemad spordiga. Mart mängib korvpalli, aga mina teen kergejõustikku. Me käime koos trennis ja võistlustel. Vahel me tülitseme pisut, aga lepime jälle kohe ära. Mardile ei meeldi esimeses pingis istuda. Mina aga ei taha istuda viimases pingis. Olen Mardiga nõus, et esimeses pingis istuvad memmekad, aga viimases pingis on igav. Nii me siis istumegi kolmandas pingis.


2.Istuma ühes pingis - Сидеть за одной партой
Spordi tegema - Заниматься спортом
Kergejõustikku tegema - Заниматься легкой атлетикой
Kunagi igav - Бывает скучно
Olen nõus - Быть согласным
Vahel - Иногда
Leppima - Мириться
Tülisema-Ä- Ссориться

3.Minu pinginaaber on Viktor. Me istume temaga ühes pingis juba kolmandat aastat. Meile meeldib spordiga teha. Me käime koos trennis ja võistlustel. Vahel me tülitseme pisut, aga lepime jälle ära. Meile meeldib ühes pingis istuda.

Комментариев нет: